Κέρκυρα: Η αποστολή για Ξάνθη
Με μία μεσημεριανή προπόνηση, που κύλησε δίχως προβλήματα, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΑΟ Κέρκυρα, ενόψει του αυριανού (16/9, 16:00) αγώνα με την Ξάνθη, στο ΕΑΚ, για την 3η αγωνιστική της Super League. Κατόπιν, ο Άκης Μάντζιος γνωστοποίησε την αποστολή για το εν λόγω ματς, την οποία αποτελούν 19 ποδοσφαιριστές:
Αναστασόπουλος, Στρατηλάτης, Κοντοδήμος, Τσουμάνης, Αρμένης, Μπουκουβάλας, Ζουμπουλάκης, Έντερ, Βενέτης, Παπαδήμας, Χαμπλ, Λεόν, Ηλιάδης, Κρητικός, Καραλής, Βασιλόγιαννης, Αγρίτης, Μπάρκογλου, Διαμαντόπουλος. Η αποστολή αποσύρθηκε ήδη στο ξενοδοχείο.


Δεν υπάρχουν σχόλια