Header Ads

Header ADS

Η αποστολή της Ξάνθης

Με την πρωινή προπόνηση του Σαββάτου ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της Ξάνθης για το παιχνίδι της 3ης αγωνιστικής του Πρωταθλήματος Superleague. Ο Μαρίνος Ουζουνίδης έδωσε τις τελευταίες οδηγίες στις ασκήσεις τακτικής και στις «στημένες» φάσεις στους ποδοσφαιριστές του και στην συνέχεια ανακοίνωσε την αποστολή η οποία απαρτίζεται από τους παρακάτω ποδοσφαιριστές: Βιβιανί, Λοντίγκιν, Μπέρτο, Μπαξεβανίδη, Βάλλα, Σάντος, Κομεσίδη, Τριάδη, Αλτιπαρμακόφσκι, Μαρίν, Μαρκόφσκι, Ονουάτσι, Μαρσελίνιο, Πλατέλλα, Μάνταλο, Ντάνι, Βασιλακάκη, Φλίσκα, Καζούμπα, Ράνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.