Εξαντλούνται τα εισιτήρια με τον Παναθηναϊκό
«Η ΠΑΕ Πανθρακικός αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει τους φιλάθλους που εξάντλησαν όλα τα εισιτήρια που αντιστοιχούν στη θύρα 1 για την αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό. Με την δική τους υποστήριξη και φωνή είμαστε σίγουροι πως οι προπονητές και ποδοσφαιριστές του Πανθρακικού, θα δώσουν, για πολλοστή φορά, τον καλύτερο τους εαυτό. Η πώληση για τις υπόλοιπες θύρες του γηπέδου θα συνεχιστεί και την μέρα του αγώνα από τις 10:00 έως τις 13:00 στα γραφεία της ΠΑΕ (Ηροδότου 28). Τα εκδοτήρια του γηπέδου θα εξυπηρετούν τις ανάγκες των φιλάθλων από τις 13:00.»
Η αποστολή για τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό
Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Πανθρακικού για την αναμέτρηση της 3ης αγωνιστικής ημέρας του πρωταθλήματος της Super League. Ένας αγώνας που είναι και ο πρώτος εντός έδρας για την αγωνιστική περίοδο 2012 - 2013 και όπως είναι αναμενόμενο αποτελεί πόλο έλξης για τους φιλάθλους του Πανθρακικού.
Η τελευταία προπόνηση για το συγκρότημα του Σάββα Παντελίδη πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Στάδιο το οποίο βρίσκεται στην τελική του μορφή (έχουν πραγματοποιηθεί οι απαραίτητες εργασίες βελτίωσης των εξωτερικών και εσωτερικών χώρων ενώ έχει τοποθετηθεί και νέος χλοοτάπητας) ώστε να υποδεχτεί τον πρωταθλητή της Football League 2011-2012.
Αναλυτικά η αποστολή έχει ως εξής: Αντίλοβιτς, Μπαϊκαρά, Κοντογουλίδης, Κουτσόπουλος, Κυβελίδης, Λαδάκης, Λουσέρο, Μακρυδημήτρης, Μελίσσης, Μίνγκας, Μουνάφο, Παπαδόπουλος, Σαρακατσάνος, Σκλιοπίδης, Στάθης, Σερφά, Βιγιαρέχο, Βαχιρουά και Χρήστου.


Δεν υπάρχουν σχόλια