Ασημένιο μετάλλιο η Κέλυ Αραούζου στα 5χλμ
Οι σπουδαίες επιτυχίες για την ελληνική αποστολή στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κολυμβησης Ανοιχτής θάλασσας που διεξάγεται από την περασμένη Τετάρτη στο Πιομπίνο της Ιταλίας, συνεχίστηκαν και σήμερα (15/09). Η Κέλυ Αραούζου, μετά το ασημένιο μετάλλιο στο Ομαδικό των 5 χλμ χθες (14/09), σήμερα ανέβηκε για δεύτερη φορά στο ίδιο σκαλί του βάθρου, κατακτώντας το ασημένιο μετάλλιο και στο ατομικό αγώνισμα των 5χλμ. γυναικών! Η πρωταθλήτρια μας τερμάτισε δεύτερη με επίδοση 1:01:53.5, αφήνοντας πίσω της στην 3η θέση την Τσεχίδα Γιάνα Πετσάνοβα με 1:01:57.8. Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε η Ιταλίδα Ραχίλ Μπρούνι, με επίδοση 1:00:56.9.


Δεν υπάρχουν σχόλια