ΟΦΗ: 2,5 ώρες προπόνηση!!!
Μετά το ρεπό της Πέμπτης, οι παίκτες του ΟΦΗ επέστρεψαν σήμερα στις προπονήσεις με το πρόγραμμα του Νίκου Αναστόπουλου να κρατάει περίπου 2,5 ώρες. Οι παίκτες χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ, πρώτα οι αμυντικοί και έπειτα οι επιθετικοί και άπαντες έκαναν ασκήσεις τακτικής, ανάπτυξης, άμυνας και τελειώματα φάσεων.
Στο πρόγραμμα πήρε κανονικά μέρος ο Σίσιτς που επέστρεψε από την Εθνική και ο Περογαμβράκης που πήρε άδεια από την μονάδα του, ενώ αντίθετα ο Μπούρμπος έκανε θεραπεία καθώς εξακολουθεί να νιώθει ενοχλήσεις στην κνήμη. Νέα προπόνηση θα γίνει αύριο το απόγευμα στις 5:30 μμ.
Η αποστολή των Κ20
Πανέτοιμη είναι η ομάδα Κ20 του ΟΦΗ για το αυριανό παιχνίδι με τον Πανιώνιο στις 12.30 το μεσημέρι στο Απήλιον Προπονητικό Κέντρο. Ο Δημήτρης Βολονάκης δεν θα έχει στην διάθεση του, τον τιμωρημένο από πέρυσι Μπολάκη, τους τραυματίες Φαζό και Φανουράκη καθώς επίσης και τον ανέτοιμο Ανδρουλάκη.
Οι παίκτες που επέλεξε είναι οι: Αδαμάκης, Βλαχάκης, Δαμιανάκης, Κουκάκης, Κωνσταντίνου, Κωστάκης, Παπαδιός, Ρουμελιώτης, Γ. Χαλκιαδάκης, Καροφυλάκης, Ξηροβάσιλας, Κολιακουδάκης, Καστελιαννάκης, Δουκιαντζάκης, Ζερβός, Γιαγκιόζης, Δεληγιαννάκης, και Πλαϊτης.
Διαιτητής της αναμέτρησης θα είναι ο Συμεών Κοσικίδης από την Αθήνα με βοηθούς τους Κουντουρέλη - Κουτσόγιαννο, επίσης από την Αθήνα. Για το Κυριακάτικο παιχνίδι των Κ17 στο ΒΑΚ (11 π.μ.) με αντίπαλο τον Πανιώνιο, ο προπονητής της ομάδας Λεωνίδας Τιτομιχελάκης κάλεσε όλους τους παίκτες που έχει στην διάθεση του να βρίσκονται στο γήπεδο, 1,5 ώρα πριν την έναρξη του ματς.


Δεν υπάρχουν σχόλια