Λεβαδειακός: Η σημερινή προπόνηση (17/9)
Στις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις επέστρεψαν σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Λεβαδειακού, έπειτα από το ρεπό της Κυριακής και το απόγευμα στο γήπεδο της Χαιρώνειας ξεκίνησε η προετοιμασία τους για τον αγώνα του Σαββάτου με τον Πανιώνιο. Το πρόγραμμα της προπόνησης περιελάμβανε ασκήσεις φυσικής κατάστασης και αγωνιστικά τετράγωνα και το ακολούθησαν κανονικά όλοι οι παίκτες, εκτός από τους Γεωργίου και Acosta, οι οποίοι προπονήθηκαν πιο συντηρητικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια