Header Ads

Header ADS

PENALTY

Το να μιλώ για διαιτησία δεν ανήκει στα χόμπι μου. Όμως κάποιες φάσεις του Σαββατοκύριακου προκάλεσαν περισσότερες συζητήσεις απ' τα αγωνιστικά. Λογικό εν μέρει καθώς όσο πλησιάζουμε στο φινάλε οι ομάδες κοιτούν μόνο την ουσία (αποτέλεσμα) κι όχι το θέαμα.Να ειπώ λοιπόν και την δική μου άποψη. Όπως τα είδα ανεξάρτητα από τηλεκριτικούς, τηλεδικαστές, τηλεδιαιτητές οι οποίοι κοιτούν να κρατήσουν ισορροπίες. Διπλωματία και πολιτική δηλαδή...
Δεν υπάρχει πέναλτι στον Νίνη. Το πέναλτι του Μέλμπεργκ θα τό 'δινε κι ο ... Κόκκαλης. Δεν υπάρχει πέναλτι του Μαϊστόροβιτς. Καθαρή προβολή στην μπάλα. Τώρα για το αν βρήκε μετά τα πόδια του επιτιθέμενου, sorry αλλά είναι φυσικό. Τί να τα κάνει τα πόδια του; Να τα εξαφανίσει αλά ... Γκέλερ;
Θα ήθελα όμως να σταθώ περισσότερο στη φάση του Βικελίδης. Στο γκολ του Κάμπορα αναφέρομαι όπου έχει προηγηθεί πέναλτι του -πορτιέρο της ΑΕΛ- Βιέρα. Είχαμε το οξύμωρο : τον Νταμπίζα να ζητά να δοθεί το πέναλτι (άρα να μην μετρήσει το γκολ) και τους παίκτες του ΑΡΗ να ζητούν την αποβολή του Βιέρα (παρότι μέτρησε το γκολ).

Πάμε να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Το γκολ δεν έπρεπε να μετρήσει. Πλεονέκτημα στο πέναλτι δεν υπάρχει και δεν προβλέπεται απ' τους κανονισμούς. Συνεπώς όφειλε ο διαιτητής να δώσει άσπρη βούλα και κόκκινη κάρτα. Από τη στιγμή που δεν "σφύριξε" πέναλτι (λανθασμένα) κι άφησε το ματς να εξελιχθεί καλώς δεν απέβαλε τον Βιέρα.

6 σχόλια:

  1. Να προσθέσω και την φάση του Ίβιτς στο Ξάνθη - ΠΑΟΚ, που αφήνει πλεονέκτημα ο διαιτητής. Δεν υπαρχει πλεονέκτημα γαμώ το κεφάλι μου. Πως το λένε. Ανίκανοι.

    Θυμάμαι στο μουντιαλιτό 7Χ7 που παίζω, έχω την μπάλα στην περιοχή, τετ α τετ με το αντίπαλο τέρμα. Είμαι έτοιμος να πλασάρω και έρχεται ένας γκοντζίλα και με πετάει κάτω. Η μπάλα πάει σε ένα συμπαίχτη μου ο οποίος σουτάρει και βγαίνει άουτ. Του λέω γιατί δεν δίνεις πέναλτι? Μου λέει άφησα πλεονέκτημα. Πλεονέκτημα στο πεναλτι του λέω. Αφού η μπάλα πήγε σε συμπαίχτη σου μου λέει.

    Καταλαβαίνεις τι γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μ' ενοχλούν τόσο τα λάθη όσο η άγνοια των κανονισμών.
    Απαγορεύεται αυτά τα ολίγα που ξέρω εγώ να μην τα γνωρίζει
    ο αρμόδιος. Μιλάμε για βασικά πράγματα, όχι εξειδικευμένες περιπτώσεις.
    Ήμαρτον!!!

    ΥΓ.1 Για την φάση του Ίβιτς έχεις απόλυτο δίκιο. Απλά δεν την ανέφερα γιατί το σκορ δεν επέτρεψε κουβέντα για τη διαιτησία. Έπρεπε να δοθεί όμως...
    ΥΓ.2 Αυτός ο γκοντζίλα που σε ξάπλωσε ζει ακόμη; Μήπως ήταν ΠΑΟΚι (χα,χα,χα);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παιδιά, εγώ επειδή είμαι λίγο πιο των άκρων, θα διαφωνήσω ότι υπάρχει άγνοια κανονισμών. Θα έλεγα ότι υπάρχει γνώση και πιστή εφαρμογή των... εντολών.
    Με την κριτική των φάσεων που κάνει ο Baladeur συμφωνώ και στην παραμικρή λεπτομέρεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω αν ήταν ΠΑΟΚι αλλά ένα χέρι ξύλο το ήθελε. Μετά μου έλεγε δεν σου έκανα τίποτα, δεν σε πέιραξα και κάτι τέτοια. Έτσι είχα τον έναν να μου λέει ότι δεν με άγγιξε και τον άλλον ότι ναι μεν με άγγιξε, αλλά άφησε πλεονέκτημα.

    Σεβαστή η γνώμη σου Αετόπουλο. Προσωπικά νομίζω ότι δίνουμε αξία σε κάτι που δεν πρέπει.

    Λέω μέσα στην εβδομάδα να γράψω ένα άρθρο για την υπερδιαιτησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έπρεπε να το κάνεις πρώτο θέμα στο blog!
    Να στηλιτεύσεις διαιτητές και χασάπηδες.
    Να βάλεις και φωτογραφίες του wannabe
    Ανατολάκη και του wannabe Κολίνα!!!
    (Χα,χα,χα, πλάκα κάνω προφανώς...)

    Στα της διαιτησίας περιμένω το άρθρο σου.
    Δεν μ' εξιτάρει το θέμα για να ασχοληθώ εκτενώς.
    Μέχρι πρότινος πίστευα πως παρακολουθούμε το
    καθαρότερο πρωτάθλημα των τελευταίων (πολλών) ετών.
    (Εξαίρεση οι διαιτησίες της ΑΕΚ στον 1ο γύρο.)
    Αυτό που γίνεται τις τελευταίες αγωνιστικές όμως
    μ' έχει κάνει πιο επιφυλακτικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟΠΟΥΛΟ: προσπαθώ να μην μπαίνω σ' αυτές τις λογικές αν και μερικές(;) φορές τα γεγονότα με ωθούν προς τα 'κει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.