Header Ads

Header ADS

MONEY, MONEY, MONEY...

Για πέμπτη σερί χρονιά η Ρεάλ είναι η πιο "πλούσια" ομάδα με έσοδα που φτάνουν τα 400 εκ. ευρώ σύμφωνα με την έκθεση της Deloitte.

Στην δεύτερη θέση για την σεζόν 2008-09 βρίσκεται η Πρωταθλήτρια Ευρώπης και κάτοχος 6 τίτλων Μπαρτσελόνα με έσοδα που φτάνουν τα 366 εκ. ευρώ.
Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός πως στις πρώτες είκοσι πιο "πλούσιες" ομάδες δεν βρίσκεται καμία άλλη από την Ισπανία ενώ αντιθέτως η Αγγλία εκπροσωπείται από 7.Οι 20 ομάδες προέρχονται από τα πέντε κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα με την Bundesliga να εκπροσωπείται από πέντε ομάδες, το Campionato από τέσσερις ενώ η League 1 και η Primera Division από δύο (ομάδες) η κάθε μία.

Η Βέρντερ Βρέμης και η Μάντσεστερ Σίτι βρέθηκαν στην πρώτη 20αδα παίρνοντας την θέση της Στουτγκάρδης και της Φενέρμπαχτσε.
Οι 20 πιο πλούσιες ομάδες για την περίοδο 2008-09:

1. Ρεάλ Μαδρίτης 401.4 εκ. ευρώ
2. Μπαρτσελόνα 365.9 εκ. ευρώ
3. Μαν. Γιουνάιτεντ 327 εκ. ευρώ
4. Μπάγερν Μονάχου 289.5 εκ. ευρώ
5. Άρσεναλ 263 εκ. ευρώ
6. Τσέλσι 242.3 εκ. ευρώ
7. Λίβερπουλ 217 εκ. ευρώ
8. Γιουβέντους 203.2 εκ. ευρώ
9. Ίντερ 196.5 εκ. ευρώ
10. Μίλαν 196.5 εκ. ευρώ
11. Αμβούργο 146.7 εκ. ευρώ
12. Ρόμα 146.4 εκ. ευρώ
13. Λιόν 139.6 εκ. ευρώ
14. Μαρσέιγ 133.2 εκ. ευρώ
15. Τότεναμ 132.7 εκ. ευρώ
16. Σάλκε 124.5 εκ. ευρώ
17. Βέρντερ Βρέμης 114.7 εκ. ευρώ
18. Μπ. Ντόρτμουντ 103.5 εκ. ευρώ
19. Μαν. Σίτι 102.2 εκ. ευρώ
20. Νιούκαστλ 101 εκ. ευρώ

ΥΓ. Οι πιο ακριβοπληρωμένοι ποδοσφαιριστές του κόσμου, εδώ.

5 σχόλια:

  1. Η πλάκα είναι ότι οι μισές από αυτές τις ομάδες χρωστάνε τα κέρατά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να κάνω μία διευκρίνηση γιατί σε πολλά ρεπορτάζ που διάβασα μιλάνε για κέρδη.
    Τα ποσά που αναγράφονται είναι τα έσοδα των ομάδων. Το πόσα είναι τα έξοδα ...
    άλλο θέμα!!! Δεν είναι κέρδη. Οι περισσότερες ομάδες "μπαίνουν μέσα" και το
    εμπορικότερο πρωτάθλημα του κόσμου (Premier League) είναι και το πιο καταχρεωμένο!!!

    KANTHARE: πάνω στο ποδόσφαιρο έχουν στήσει την μεγαλύτερη οικονομική φούσκα παγκοσμίως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάπου εκεί στην πρώτη δεκάδα έχουν ξεχάσει να βάλουν κι εμάς... χε χε χε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δάχτυλος του Μελισσανίδη θά 'ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.