ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΧΡΥΣΟ ΔΙΣΚΟ Ο ΛΟΥΑ!!!
Κυκλοφόρησε σήμερα το cd single των Ομοθυμαδόν. Οι μυημένοι ήδη κατάλαβαν! Ναι αυτοί που είχαν γράψει το τραγούδι για τον άσο του Ολυμπιακού Λούα Λούα. Το single ονομάζεται Lomana Lua Lua. Συμμετέχει και ο ποδοσφαιριστής που κάνει ντεμπούτο στην δισκογραφία.
Το στόρι έχει ως εξής: όταν ο Αλέξης Γραμματικός του συγκροτήματος είδε για πρώτη φορά τον Λούα Λούα να παίζει μπάλα είπε ότι "δεν παίζει μπάλα ... χορεύει!". Την έκφρασή του αυτή αποτέλεσε και την ιδέα που γεννήθηκε όταν το γκρουπ έκανε τραγούδι με τίτλο το όνομα του παίκτη "Lomana Lua Lua". Η μπάντα πλησίασε τον Κονγκολέζο ποδοσφαιριστή ο οποίος, ως λάτρης της reggae, ενθουσιάστηκε με το τραγούδι και με την αγάπη του συγκροτήματος τόσο πολύ που ήταν παρών στο στούντιο κατά την διάρκεια των ηχογραφήσεων και επιμελήθηκε μαζί τους το CD single.
Το στόρι έχει ως εξής: όταν ο Αλέξης Γραμματικός του συγκροτήματος είδε για πρώτη φορά τον Λούα Λούα να παίζει μπάλα είπε ότι "δεν παίζει μπάλα ... χορεύει!". Την έκφρασή του αυτή αποτέλεσε και την ιδέα που γεννήθηκε όταν το γκρουπ έκανε τραγούδι με τίτλο το όνομα του παίκτη "Lomana Lua Lua". Η μπάντα πλησίασε τον Κονγκολέζο ποδοσφαιριστή ο οποίος, ως λάτρης της reggae, ενθουσιάστηκε με το τραγούδι και με την αγάπη του συγκροτήματος τόσο πολύ που ήταν παρών στο στούντιο κατά την διάρκεια των ηχογραφήσεων και επιμελήθηκε μαζί τους το CD single.Ο Λούα Λούα (ο οποίος έχει την καλώς εννοούμενη τρέλα) θα πάρει μέρος και στο promotion του δίσκου καθώς την μεγαλοβδομάδα μαζί με τα μέλη του συγκροτήματος θα βρεθεί στα Metropolis και στα Fnac να υπογράψει αυτόγραφα και να γνωρίσει τους φίλους του από κοντά.
Άντε, και πλατινένιος...

Δεν υπάρχουν σχόλια