Header Ads

Header ADS

ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ!

Θύμα ληστείας έπεσε ο Ίσμαελ Μπλάνκο. Ο αργεντινός φορ πήγε να επισκεφτεί έναν φίλο του στο κέντρο της Αθήνας. Γυρίζοντας στο αμάξι για να φύγει είδε τζάμια σπασμένα και ... υπέθεσε την συνέχεια. Κάποιοι τον είχαν διαρρήξει!

Τί πήραν; Ότι βρήκαν. Τα χαρτιά του, πιστωτικές κάρτες και μία επιταγή 20.000 ευρώ. Ο Μπλάνκο ειδοποίησε άμεσα την αστυνομία και ξεκίνησε διαδικασία για να ξαναφτιάξει τα χαρτιά του και νά 'ναι νόμιμος στη χώρα μας.

Και τώρα το μέγα ερώτημα: ο κλέφτης ήξερε ότι άνοιξε βεντέτα μα τον Ζορό; Και τώρα που έμαθε τίνος ήταν το αυτοκίνητο θα κοιμάται τα βράδια ήσυχος; Ή τον έχουν ζώσει τα φίδια περιμένοντας την απάντηση του μασκοφόρου εκδικητή;

(Η μεγαλύτερη πλάκα; Νά 'ναι ο κλέφτης ΑΕΚτζής!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.