Header Ads

Header ADS

ΠΕΡΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ...

Παρακολουθώντας μία φιλική αναμέτρηση ξέρω (λίγο/πολύ) τί να περιμένω. Ιδιαίτερες απαιτήσεις δεν έχω. Χαλαρότητα, δοκιμές, πειράματα.

Σκεφθείτε ότι εργάζεστε δημιουργώντας κάτι. Πόσες φορές θα το κάνετε μέχρι να το πετύχετε. Θα δοκιμάσετε έτσι, θα δοκιμάσετε αλλιώς, δεκάδες συνδυασμούς μέχρι να μείνετε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα και νά 'στε σε θέση να παρουσιάσετε την δουλειά σας.

Τον ίδιο ακριβώς ρόλο έχουν και τα φιλικά παιχνίδια. Δεν κάθεσαι για να δεις ποδόσφαιρο, για να δεις θέαμα. Κάθεσαι για να δεις μία ομάδα να δημιουργείται. Κάτι πιθανότατα αδιάφορο (μην πω και βαρετό) στον μέσο φίλαθλο. Τα φιλικά απευθύνονται σε εξειδικευμένο κοινό.Ακόμη κι έτσι όμως δε μπορώ ν' αρνηθώ πως στο Πανθεσσαλικό υπήρχε μία ομάδα με πλάνο (που δεν θα πάει μουντιάλ) και μία χωρίς (που θα πάει μουντιάλ). Αλλαγές επί αλλαγών σε συστήματα, πρόσωπα, θέσεις. Κατανοητά και εύλογα όλα αυτά. Καμία ευκαιρία όμως πότε θα κάνουμε; Μία θυμάμαι όλη κι όλη. Ο.Κ. φιλικό ήταν μα το ίδιο ισχύει και για τους άλλους.
Τέλος πάντων. Είναι νωρίς για μουρμούρες! Δύο-τρεις παρατηρήσεις μονάχα:

Ο Σαμαράς είναι ο πιο προικισμένος τεχνικά παίκτης μας. Ο μόνος που μπορεί να τον συναγωνιστεί είναι ο Νίνης (έλειπε με την ελπίδων).
Ο Καπετάνος ήταν εξαιρετικός! Είχα να τον δω αγωνιζόμενο από τότε που έφυγε απ' το πρωτάθλημά μας κι η εξέλιξή του είναι εντυπωσιακή. Μπράβο!
Ο Καραγκούνης αυτή την περίοδο είναι ντεφορμέ...
Ο Μάκος είναι στην εθνική γιατί τραυματίστηκε ο Πλιάτσικας.
Ο Βύντρα όσο γυμνασμένο, φιλότιμο και συμπαθητικό παιδί κι αν είναι, από μπάλα λίγα πράγματα. Κατανοώ όμως πλήρως τους προπονητές που του δίνουν φανέλα βασικού...

Πριν την έναρξη τιμήθηκε ο Ρεχάγκελ για τα 100 παιχνίδια στον πάγκο της εθνικής. (Το σημερινό με την σενεγάλη ήταν το 101ο.)
Τέλος δε, να γράψω δυο αράδες για την πολύ μεγάλη νίκη της εθνικής ελπίδων στην αγγλία με 2-1 χάρη στα τέρματα των δύο Παπαδόπουλων του ΟΣΦΠ. (Τώρα θέλουμε έναν βαθμό τον Σεπτέμβρη στα σκόπια για την πρόκριση ανεξάρτητα τί θα κάνουν αγγλία, πορτογαλλία.) Το γιατί στερηθήκαμε τη χαρά να δούμε ένα τόσο σημαντικό ματς (σκεφτείτε μόνο τους τέσσερις της ανδρών που στάλθηκαν να την ενισχύσουν) τηλεοπτικά, ας απαντήσουν οι υπεύθυνοι της κρατικής τηλεόρασης. ΑΙΣΧΟΣ!!!

ΥΓ. Τα στιγμιότυπα και τα γκολ απ' το σημερινό φιλικό στον Βόλο, εδώ. Της νίκης των ελπίδων, εδώ.

2 σχόλια:

  1. ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΛΟΓΩ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑ.. ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΤΗ ΒΛΕΠΩ. ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ, ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΚΛΠ ΚΛΠ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.. ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΥΦΑ ΤΑΙΝΙΑ ΣΙΝΕΜΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ;;; ΕΓΩ ΟΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. MPALADORE: έχασα το επικό ματς της εθνικής στην ισπανία (0-1)
    λόγω ότι ήταν Σαββατόβραδο και προτίμησα να βγω νωρίς γιατί
    περίμενα εύκολη ήττα. Έκτοτε δεν έχω χάσει παιχνίδι είτε φιλικό,
    είτε επίσημο. Έχεις τα δίκια σου σ' όσα λες αλλά ... η τρίχα κάγκελο αδερφέ,
    δε μπορώ να το βάλω σε καμία ζυγαριά αυτό. Άλλο το ποδόσφαιρο
    όπου η νίκη, η επικράτηση, η επιβίωση είναι πρώτο μέλημα κι άλλο
    η τέχνη όπου δεν ανταγωνίζεσαι κανέναν, άμεσα τουλάχιστον.

    ΥΓ. Για σινεμά δε, δε σπαταλώ τον χρόνο μου ούτε για ντόπια, ούτε για εισαγόμενη ταινία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.