Header Ads

Header ADS

Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ

Υπήρχε περίπτωση ν' αφήσει ο Πρωταθλητής αναπάντητο το χθεσινό πρωτοσέλιδο του Derby; Φυσικά όχι! Υστερεί πάντως σε έμπνευση...
Ο Γκόντζος πάντως δε μασάει! Ότι κάνει το υποστηρίζει. Έτσι σε συνέχεια του χθεσινού ήρθε το σημερινό πρωτοσέλιδο. Δεν είναι μόνο ο υπαινιγμός (οι σαμπάνιες) αλλά και τα χαρακτηριστικό Χ σε κόκκινο κύκλο που παραπέμπει σ' αισθησιακή ταινία...Αυτό που οι δύο καλές εφημερίδες υπονοούν (το dvd) εγώ σας τό 'χω. Σε αποκλειστικότητα! Αυτό είναι το περιβόητο DVD!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.