Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ
Υπήρχε περίπτωση ν' αφήσει ο Πρωταθλητής αναπάντητο το χθεσινό πρωτοσέλιδο του Derby; Φυσικά όχι! Υστερεί πάντως σε έμπνευση...
Ο Γκόντζος πάντως δε μασάει! Ότι κάνει το υποστηρίζει. Έτσι σε συνέχεια του χθεσινού ήρθε το σημερινό πρωτοσέλιδο. Δεν είναι μόνο ο υπαινιγμός (οι σαμπάνιες) αλλά και τα χαρακτηριστικό Χ σε κόκκινο κύκλο που παραπέμπει σ' αισθησιακή ταινία...
Αυτό που οι δύο καλές εφημερίδες υπονοούν (το dvd) εγώ σας τό 'χω. Σε αποκλειστικότητα! Αυτό είναι το περιβόητο DVD!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια