Header Ads

Header ADS

ΜΟΝΟ ΤΟ DERBY...

Διαβάζοντας τα πρωτοσέλιδα των αθλητικών εφημερίδων είχα την προσδοκία για ενδιαφέροντα πράγματα. Βλέπεις η σημερινή -διπλή- γιορτή προσφερότανε για δημιουργία. Μα, του κάκου (όχι του διαιτητή). Τζάμπα περίμενα.. Ο αθλητικός τύπος στη χώρα μας είναι τόσο κλισαρισμένος, τόσο προβλέψιμα βαρετός, τόσο μονοδιάστατος και τόσο προσηλωμένος στον μικρόκοσμό του που ... πέρα βρέχει. Κρίμα για τουλάχιστον δύο-τρεις εφημερίδες απ' τις οποίες έχω απαιτήσεις. Μόλις μία στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και προσπάθησε να συνθέσει την αθλητική ειδησεογραφία με το πνεύμα της ημέρας...Μονάχα το DERBY News έπιασε τον παλμό. Και ΠΑΟ στο κύριο θέμα και καρναβάλι και ... Βαλεντίνος. Ο.Κ. από έμπνευση δε σκίζει αλλά τουλάχιστον η προσπάθεια έγινε. Εν αντιθέσει με τους υπόλοιπους...

ΥΓ. Μία ένσταση μόνο : αυτό το "αγαπήστε τους" με φώτο Καραγκούνη δεν ταιριάζει. Είναι αντιαισθητικό. Η περίσταση απαιτεί π.χ. Λέτο (ωραίο παλικάρι), Σισέ (κτήνος), Μπιάρσμιρ (βίκινγκ). Ο Κάρα συναγωνίζεται τον Κουασιμόδο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.