
Είναι απορίας άξιο πως ο Κόκκαλης δεν έχει εκμεταλλευτεί (ακόμη τουλάχιστον) δύο από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες της σύγχρονης - κι όχι μόνο - ιστορίας του συλλόγου. Περί Τζόρτζεβιτς και Κοβάσεβιτς ο λόγος που κρέμασαν το περασμένο καλοκαίρι στον Πειραιά τα παπούτσια τους κι όλοι περίμεναν πως θ' αναλάμβαναν κάποιο πόστο. Κενά υπάρχουν, διάθεση (από πλευράς Σώκρατες) δεν ξέρω αν υπάρχει. Κι όμως το σενάριο ιδανικό : Τζόλε γενικός αρχηγός - Ντάρκο τεχνικός διευθυντής. Το τέλειο πακέτο. Ικανότητα, πρεστίζ, αγάπη για τον σύλλογο, γενική αποδοχή, φιλοδοξία και προοπτική. Μάλλον τα δύο τελευταία λείπουν απ' τον πρόεδρο πλέον. Γι αυτό δεν περπατά το project...
Δεν υπάρχουν σχόλια