Header Ads

Header ADS

ΒΑΡΒΑΡΟΙ...

Δεν τραβάω κανένα ζόρι μ' αυτούς που -ιδιαίτερα τούτη την περίοδο- λένε διάφορα, όχι κολακευτικά, για την ελλάδα.
Μπορώ να κάτσω σ' ένα τραπέζι με τον τυπά που έγραψε το πολυδιαφημισμένο άρθρο στο γερμανικό Focus να τον κεράσω μια φραπεδιά (μπας και κατανοήσει καλύτερα αυτούς τους οποίους κράζει) και να συζητήσουμε σοβαρά, πολιτισμένα, με τα επιχειρήματά μας.
Να τον πείσω, να με πείσει ή στην τελική να διαφωνήσουμε. Σε κάθε περίπτωση θα σεβαστώ όσα υποστηρίξει και απαιτώ να σεβαστεί τις απόψεις μου.Το γράφω αυτό γιατί ακούω πολλά και διάφορα σήμερα σε ραδιοφωνικές εκπομπές από αγανακτισμένους παραγωγούς, δημοσιογράφους και ακροατές. Ιερόσυλοι νεοέλληνες χάσατε το δάσος. Θίχθηκε ο εγωισμός σας μα το περιεχόμενο και το στυλ του άρθρου είναι το δέντρο. Δευτερευούσης σημασίας δηλαδή. Το ατόπημα του περιοδικού δεν είναι το κείμενο αλλά το εξώφυλλο.Πες ότι θες, γράψε ότι αγαπάς. Όλοι κρινόμαστε καθημερινά από τα πεπραγμένα μας κι ο χρόνος αδέκαστος κριτής. Δεν επιτρέπεται όμως να ευτελίζεις τον πολιτισμό. Τον προορισμό του ανθρώπου δηλαδή. Δεν επιτρέπεται φωτομοντάζ με άσεμνη χειρονομία σ' ένα από τα κλασικότερα έργα τέχνης. Ντροπή!!! Κρατήστε τα συμπλέγματα κατωτερότητας για εσωτερική κατανάλωση...
Δεν έχω απαιτήσεις απ΄ τους γερμανούς. Η βαρβαρότητα "κυλά" στο αίμα τους είναι συστατικό του DNA τους. Έχω (κακώς μάλλον!) απαιτήσεις από την κυβέρνησή μου. Να μηνύσει τους υβριστές και να διεκδικήσει δικαστικώς τέτοια αποζημίωση που δεν θα μπορεί το (κάθε) Focus ν' ανταποκριθεί.Κυρίως όμως να απαιτήσει απ' το περιοδικό στο επόμενο τεύχος μαύρο εξώφυλλο και με μεγάλα γράμματα ΣΥΓΝΩΜΗ όχι από μας αλλά από την Αφροδίτη της Μήλου, τον άγνωστο δημιουργό, την τέχνη και τον πολιτισμό...

4 σχόλια:

  1. Thanks αδερφέ! Θεωρώ πως το "ζόρι" των κεντροβορειοευρωπαίων
    δεν είναι τα οικονομικά προβλήματα και οι θεσμοί στη χώρα μας
    (και κατ' επέκταση στις χώρες της μεσογείου) μα κάτι βαθύτερο.
    Βιώνουμε έναν ακήρυχτο πόλεμο. Δεν είναι τυχαίο πως αρχή του
    ευρωπαϊκού πολιτισμού ορίστηκε το 812 μ.χ. (με τον Καρ(ο)λομάγνο)
    αφήνοντας απ' έξω τον αρχαιοελληνικό και τον ρωμαϊκό πολιτισμό.
    Ούτε πως στην συγγραφή της ιστορίας της ευρώπης μας άφησαν
    στην ... "απ΄ έξω". Ούτε πως επέτρεψαν (το'22) τον αφανισμό της
    Ιωνίας, της μήτρας δηλαδή του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Για περισσότερα
    σε παραπέμπω σ' ένα παλαιότερό μου κείμενο : http://balladofthesword.blogspot.com/2009/06/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα μου τα χάλασες αρκετά. Δίκιο έχουν οι άνθρωποι. Σκέψου μόνο αυτό που είπε ένας απ'τους ελεγκτές του ΔΝΤ: Εχω πάει σε 30 χώρες, τέτοιο χάλι δεν έχω ξαναδεί...

    ΑΝΤΙ-ΟΠΑΠ γιατί ο ΟΠΑΠ καταστρέφει το στοιχημα. Γι'αυτό μαζεύουμε στοιχηματική γνώση στο antiopap.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.