ΞΕΝΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ
Στην κύπρο πήραν την μεγάλη απόφαση να σφυρίξουν στις υπόλοιπες αγωνιστικές του πρωταθλήματός τους ξένοι διαιτητές για λόγους αξιοπιστίας. Μέτρο, το οποίο στο παρελθόν έχει εφαρμοστεί και στη χώρα μας. Μέτρο αναχρονιστικό χωρίς οφέλη. Δημιουργεί όμως την βάση για προβληματισμό. Έρχομαι και ρωτώ : γιατί οι διαιτητές περιορίζονται στα εθνικά (τους) πρωταθλήματα; Και μου πει κανείς για τα διεθνή παιχνίδια συλλόγων και εθνικών ομάδων.Μιλώ για κάτι διαφορετικό. Γιατί να μην σφυρίζουν άγγλοι στο ελληνικό πρωτάθλημα, ιταλοί στο ισπανικό, γάλλοι στο γερμανικό και πάει λέγοντας; Γιατί η ποδοσφαιρική αγορά είναι ελεύθερη για ποδοσφαιριστές, προπονητές, τεχνικούς διευθυντές κλπ. αλλά όχι για διαιτητές; Μη μου αντιτάξει κανείς πως η διαιτησία είναι ερασιτεχνική γιατί τα λεφτά που κερδίζουν οι διαιτητές δεν τα βγάζουν πολλές κατηγορίες επαγγελματιών.
Και στο τέλος-τέλος δε γίνεται σ' έναν χώρο που διακινούνται τεράστια ποσά κάθε χρόνο (σε πιάνει ίλιγγος με τα νούμερα) να απονέμουν δικαιοσύνη (γιατί αυτό κάνουν οι διαιτητές) ερασιτέχνες. Δεν έχει λογική.
Μεσιέ Πλατινί σκεφτείτε την προοπτική. Φτιάξτε ένα εφαρμόσιμο project. Προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του σήμερα. Πολεμήστε τη διαφθορά, τα στημένα παιχνίδια, την αναξιοπιστία και βελτιώστε το προϊόν. Γιατί τέτοιο είναι το ποδόσφαιρο σήμερα. Κι επειδή ακούω ήδη ενστάσεις για το -αυξημένο- κόστος των μετακινήσεων, ας βάλετε χαράτσι μισό τοις εκατό στα συμβόλαια των super star. Όχι μόνο θα έχετε χρήματα για το project μα θα περισσέψουν κιόλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια