Header Ads

Header ADS

ΑΛΟΓΑΡΑ...

Τελικά οι οπαδικές εφημερίδες έχουν την πλάκα τους. (Άμα δεν τις παίρνεις στα σοβαρά.) Όλα τα λεφτά η ξαπλωμένη ... αλογάρα του Πηλαδάκη. Όσο για το αν γέλασε το πανελλήνιο .... τόσο όσο είχε γελάσει και την 2η αγωνιστική. Αλλά ξέχασα τότε ήταν η ομαδάρα του Κετσπάγια που θάμπωνε το πανελλήνιο. Προφανώς εκεί που κάνει περιπάτους ο ΟΣΦΠ (γιατί είναι ανώτερος) ο ΠΑΟ πρέπει να χάνει βαθμούς (αλλιώς ο αντίπαλος έκατσε να χάσει). Το ξανάγραψα, δεν είστε αφελείς. Μάλλον τους αναγνώστες σας θεωρείτε τέτοιους...

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.