ΟΠΛΙΣΕ ΠΑΛΙ Ο ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ
Σ' ένα απ΄ τα χειρότερα παιχνίδια που έχω δει τελευταία, ο Τσιμπούρ έσωσε την παρτίδα. Είδα κάτι έστω. Ένα τρομερό γκολ από έναν ποδοσφαιριστή, ο οποίος, όσο μ' εκνευρίζει με την αγωνιστική του νοοτροπία τόσο αναγνωρίζω πως σε λιγοστές στιγμές μπορεί να κάνει τη διαφορά και μένα να τρίβω τα μάτια μου...








Δεν υπάρχουν σχόλια