ΕΓΚΛΗΜΑ & ΤΙΜΩΡΙΑ
Θυμάμαι ένα μπασκετικό ματς του Άρη την εποχή της αυτοκρατορίας του με "ξανθό" στον πάγκο, με Γκάλη και τους υπόλοιπους. Αδυνατώ να θυμηθώ αντίπαλο, διοργάνωση, σκορ. Θυμάμαι μόνο ότι νίκησε ο Άρης με εύστοχο σουτ στην εκπνοή. Θύτης ο Σούμποτιτς σ' ένα παιχνίδι που ήταν κακός και δεν "του πήγαινε" τίποτα (τά 'χε σπάσει κανονικά).
Στη συνέντευξη ο Ιωαννίδης ρωτήθηκε αν είχε έμπνευση και κράτησε τον Σούμποτιτς στον αγώνα παρότι ήταν σε κακή μέρα (στην αθλητική διάλεκτο οι αθλητές βρίσκονται σε καλή ή κακή μέρα ακόμη κι αν παίζουν βράδι) και τού 'δωσε το τελευταίο -κρίσιμο- σουτ. Ο ξανθός απάντησε πως ο καλύτερός σου σουτέρ δε βγαίνει γιατί ακόμη και στην κακή του μέρα, σ' ένα ματς που κρίνεται στις λεπτομέρειες, μπορεί με δύο-τρεις ενέργειες λόγω κλάσης να σου δώσει την νίκη.
Το παραπάνω περιστατικό το (ξανα)θυμήθηκα σήμερα. Στο 0-0 όταν θες απεγνωσμένα την νίκη ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΛΕΤΟ! Να το ξαναπώ; ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΛΕΤΟ! Ακόμη και στην μέτρια μέρα του μπορεί με δύο ενέργειες να κάνει την διαφορά. Κάτι που δεν μπορούν να κάνουν οι υπόλοιποι μεσοεπιθετικοί του ΠΑΟ. Κι επειδή τα εγκλήματα πληρώνονται ήρθε η τιμωρία. Δεν αναφέρομαι στα γκολ της Καβάλας αλλά στο ότι οι πράσινοι μετά την έξοδο του Λέτο δεν έκαναν ούτε ευκαιρία. (Η εξαίρεση είναι εκείνη του Πετρόπουλου στο 90φεύγα όταν είχε κριθεί το ματς.)
Το παραπάνω περιστατικό το (ξανα)θυμήθηκα σήμερα. Στο 0-0 όταν θες απεγνωσμένα την νίκη ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΛΕΤΟ! Να το ξαναπώ; ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΛΕΤΟ! Ακόμη και στην μέτρια μέρα του μπορεί με δύο ενέργειες να κάνει την διαφορά. Κάτι που δεν μπορούν να κάνουν οι υπόλοιποι μεσοεπιθετικοί του ΠΑΟ. Κι επειδή τα εγκλήματα πληρώνονται ήρθε η τιμωρία. Δεν αναφέρομαι στα γκολ της Καβάλας αλλά στο ότι οι πράσινοι μετά την έξοδο του Λέτο δεν έκαναν ούτε ευκαιρία. (Η εξαίρεση είναι εκείνη του Πετρόπουλου στο 90φεύγα όταν είχε κριθεί το ματς.)Νικόλα έχω ξαναγράψει για σένα. Κατανοώ το άγχος και την πίεση σε συνδυασμό με την απειρία σου. Στις αλλαγές όμως παίρνεις μηδέν. Ίσως γιατί αυτοί που βγαίνουν δεν είναι εκείνοι που υστερούν αλλά οι πιο "εύκαιροι". Πρέπει να δουλέψεις πάνω σ' αυτό. Και για να μην ξεχνιόμαστε :
ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΛΕΤΟ!
ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΛΕΤΟ!
ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΛΕΤΟ!
ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΛΕΤΟ!
ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΛΕΤΟ!
ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΛΕΤΟ!
ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΛΕΤΟ!

Δεν υπάρχουν σχόλια