ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ...
Κάτι περισσότερο από καλή χαρακτηρίζεται η κλήρωση της εθνικής μας για τα προκριματικά του Euro 2012. Όλες οι ομάδες είναι στα μέτρα μας και με στοιχειώδη σοβαρότητα (ευτυχώς υπάρχει γι αυτό ο Ρεχάγκελ - άμα μείνει και μετά το μουντιάλ) έχουμε προοπτική. Αρκεί να μην αρχίσουμε τα πρόωρα πανηγύρια (περίπατο θα κάνουμε μ' αυτούς!), την υψηλή κριτική (έλα μωρέ με τα καφενεία που κληρωθήκαμε!) και το κράξιμο στην -αναμενόμενη- πρώτη γκέλα (ούτε τους ανύπαρκτους δεν κερδίζουν οι άμπαλοι!).1ος: Αζερμπαϊτζάν,Καζακστάν,Βέλγιο,Αυστρία,Τουρκία, Γερμανία
2ος: Ανδόρα,Αρμενία,ΠΓΔΜ,Ιρλανδία,Σλοβακία,Ρωσία
3ος: Φερόε,Εσθονία,Σλοβενία,Β. Ιρλανδία,Σερβία,Ιταλία
4ος: Λουξεμβούργο,Αλβανία,Λευκορωσία,Βοσνία,Ρουμανία, Γαλλία
5ος: Σ. Μαρίνο,Μολδαβία,Ουγγαρία,Φινλανδία,Σουηδία, Ολλανδία
6ος: Μάλτα, Γεωργία, Λετονία, Ισραήλ, Ελλάδα, Κροατία
7ος: Μαυροβούνιο,Ουαλία,Βουλγαρία,Ελβετία,Αγγλία
8ος: Ισλανδία,Κύπρος,Νορβηγία,Δανία,Πορτογαλία


Δεν υπάρχουν σχόλια