Header Ads

Header ADS

ΠΕΡΙ ΑΕΚ...

Είδα το σημερινό παιχνίδι στο ΟΑΚΑ. Παρακολουθώ τηλεοπτικά τουλάχιστον πέντε με έξι παιχνίδια κάθε αγωνιστική. Κάτι που στατιστικά σημαίνει πως έχω δει (και) πολύ ΑΕΚ. Κι όμως ακόμη δεν έχω κατασταλάξει στο τί είδους ομάδα είναι. Αποκομμένες γραμμές, άναρχοι ποδοσφαιριστές, δυσκολία στην κυκλοφορία της μπάλας (στις λιγοστές περιπτώσεις που κάνουν συνδυασμό με πάνω από τρεις πάσες περιμένουν χειροκρότημα για το κατόρθωμα), έλλειψη σχεδίου, αγωνιστική απειθαρχία (κάτι πολύ περίεργο με Ντούσαν ενάμιση χρόνο στον πάγκο). Κατέληξα στο συμπέρασμα πως η ΑΕΚ δεν είναι ούτε καλή, ούτε μέτρια, ούτε κακή ομάδα. Απλώς δεν είναι ομάδα. Είναι μια παρηκμασμένη πριγκηπέσα μ' εξάρσεις μεγαλείου όταν αμφισβητείται η υψηλή καταγωγή της. (Δεν μπορεί να 'ναι τυχαίο πως τα καλύτερα φετινά ματς τα έκανε με τους πιο δύσκολους αντιπάλους : Μπενφίκα, ΟΣΦΠ, ΠΑΟ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.