ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΟΣΦΠ
Για το χθεσινό παιχνίδι στο Καραϊσκάκη τα είπαμε. Πάμε να δούμε πως υποδέχθηκε ο αθλητικός τύπος την ήττα του Ολυμπιακού (οι ομάδες μας στην ευρώπη ή κερδίζουν ή χάνουν - οι αντίπαλοι σε κάθε περίπτωση είναι κομπάρσοι).
Αρχίζουμε με τις ερυθρόλευκων αποχρώσεων εφημερίδες: Που θα ρίξουμε το φταίξιμο; Ρωτώ τα αυτονόητα. Εδώ ευνοείται ο ΟΣΦΠ και γκρινιάζουμε στις ήττες δε θα φωνάξουμε;
Αρχίζουμε με τις ερυθρόλευκων αποχρώσεων εφημερίδες: Που θα ρίξουμε το φταίξιμο; Ρωτώ τα αυτονόητα. Εδώ ευνοείται ο ΟΣΦΠ και γκρινιάζουμε στις ήττες δε θα φωνάξουμε;

Πάμε στις ''αντικειμενικές". (Λάθος χαρακτηρισμός, προτιμώ το "εφημερίδες του μεσαίου χώρου".) Οι δύο στάθηκαν στο ύψος τους. Οι υπόλοιπες δύο προτίμησαν τον εύκολο ενθουσιασμό, τον φτηνό εντυπωσιασμό και τον λαϊκισμό.Στο Goal και στον Φίλαθλο αναφέρομαι. Και εξηγούμαι : εξακολουθώ να πρεσβεύω πως το γκολ του Μαρέσκα ήταν αντικανονικό και ορθώς ακυρώθηκε. Επειδή όμως υπάρχει ελευθερία λόγου κι έχω μάθει να σέβομαι και ν' ακούω αντίθετες γνώμες δεν "τραβάω κάνα ζόρι" άμα γράψεις πως το τέρμα έπρεπε να μετρήσει (και οι υπόλοιπες εφημερίδες τό 'γραψαν).
Με ενοχλεί η προσέγγιση. Τα πομπώδη, τα επικολυρικά, τ' ότι κάποιος εξωγενής παράγοντας πρέπει να φταίει όταν χάνουμε (είπαμε οι άλλοι δεν κερδίζουν ποτέ) και τη νοοτροπία "Γεια σου μάνα μου Ελλάς είμαι κλεφτοφουκαράς".
Με τέτοιες λογικές ας μην έχουμε απαιτήσεις απ' τις ομάδες μας. Ας βελτιωθούμε πρώτα εμείς για νά 'χουμε απαιτήσεις απ' τους υπόλοιπους. Τέλος δε, υπάρχει και μία διαφορετική νότα προερχόμενη από την Πράσινη. Νότα καζούρας:
ΥΓ.1 Αυτό που κάνει η Goal είναι γκαιμπελισμός. Ξεκινά τη φάση καρέ-καρέ αφού έχει γίνει το φάουλ του άγγλου!!!ΥΓ.2 Κύριοι του Πρωταθλητή δεν μου επιτρέπει η αγωγή μου να σας πω τί σας έκανε η ... εύκολη γαλλιδούλα!!!
ΥΓ.3 Νικολακό, εύκολες τις έχεις τις μούντζες στην ασφάλεια του γραφείου σου. Μιλάμε για υψηλής μορφής δημοσιογραφία. Συγχαρητήρια!!!
ΥΓ.3 Νικολακό, εύκολες τις έχεις τις μούντζες στην ασφάλεια του γραφείου σου. Μιλάμε για υψηλής μορφής δημοσιογραφία. Συγχαρητήρια!!!

Tο οπαδιλίκι είναι βασική συνταγή για πωλήσεις. Βλέπεις ότι ακόμα και ο Φίλαθλος έπεσε στη παγίδα. Για το goal δεν σχολιάζω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί να πω τώρα; Πως έχεις άδικο; Δεν έχεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά από τις μη οπαδικές εφημερίδες περιμένω
(μάταια τις περισσότερες φορές) την κριτική ματιά
κι όχι τον φτηνό εντυπωσιασμό.
Anyway, αν αυτές δεν μπορούν να κατανοήσουν
πως υπάρχει κοινό (που είναι η πλειοψηφία των
φιλάθλων) που δεν αγοράζει πλέον εφημερίδες
γιατί (ιδιαίτερα στην εποχή του διαδικτύου) δεν καλύπτεται...
Κοίτα, σοβαρος άνθρωπος εφημερίδα δεν αγοράζει για να διαβάσει την αφήγηση ενός αγώνα. Ούτε για τα πρωτοσέλιδα. Πλέον ούτε για τις ειδήσεις. Μόνο τα άρθρα αξίζουν. Και από τη στιγμή που η πλειονότητα των αθλητικογράφων απλά θα σου αφηγηθεί τον αγώνα χωρίς σοβαρή κριτική ματιά δεν αξίζει το κόπο. Οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα απο μπάλα (κάποια στιγμή θα σου πω και ποιούς 3-4 αθλητικογράφους διαβάζω). Άμα σκεφτείς και ότι τα άρθρα είνα πλέον και αυτά διαθέσιμα στο διαδύκτιο, there is no reason to buy newspapers. Δεν τους δίνω ούτε ένα λεπτό, πόσο μάλλον 1,30 ευρώ. Εκτός και αν έχουν κανά καλό αφιερωματάκι (μουντιάλ έρχεται).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πάλι έχεις τα δίκια σου! Όντως δεν χρειάζομαι αφήγηση αγώνα που έχω δει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην σοβαρή κριτική ματιά όμως ενός ανθρώπου που είτε έχει δει το ματς στο γήπεδο
(που παρατηρείς πράγματα που δεν φαίνονται στο χαζοκούτι) είτε μπορεί να "θίξει"
πτυχές που μπορεί να μου διέφυγαν θα την ήθελα. Δεν θεωρώ τους δημοσιογράφους
καλύτερους γνώστες του αντικειμένου από μένα, από σένα ή τον οποιοδήποτε έχει το
μικρόβιο της μπάλας και παρακολουθεί χρόνια, απλά (λόγω επαγγέλματος) ασχολούνται
περισσότερο με τον αθλητισμό. Είναι εμφανέστατο πως με την ... επέλαση του διαδικτύου
οι εφημερίδες δεν πουλάνε ειδήσεις. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν και με την έξαρση
του ραδιοφώνου και με τον τυφώνα της τηλεόρασης. Κατάφεραν όμως να επιβιώσουν
γιατί προσαρμόστηκαν. Σήμερα πάνε στα τυφλά χωρίς σχέδιο και δεν νομίζω πως θα
μπορέσουν να βρουν θέση (ηγετική τουλάχιστον) στα νέα δεδομένα και στις καινούριες προκλήσεις. Ίδωμεν...