Header Ads

Header ADS

ΝΤΡΟΠΗ...

Κατανοώ πως στον βωμό της επικράτησης και του κέρδους δεν υπάρχουν ιερά και όσια. Όλα πυρομαχικά στον αγώνα. Μα, βρε μπαγάσηδες, εσείς σπάσατε και τον πάτο του βαρελιού για να δείτε αν έχει και πιο κάτω. Για εταιρία κινητής τηλεφωνίας η μπηχτή. Η οποία για να προβάλει τα καινούρια της πακέτα ξεφτιλίζει την ελληνική ιστορία και την ιερή επανάσταση του '21. Ε.Σ.Ρ. δεν υπάρχει ή ο ρόλος του περιορίζεται στο να "κυνηγά" το τσαντίρι;

Αμ, η άλλη; (Εταιρία κινητής τηλεφωνίας και τούτη.) I'd love to change the world; Ήμαρτον!!! Γελοιοποιήσατε ένα απ' τα καλύτερα τραγούδια των 70'ς. Γιατί; Λέτε όταν τό 'γραφε ο Alvin Lee να είχε κατά νου πως έχετε καλύτερο σήμα και στα πιο απομακρυσμένα κορφοβούνια; Βρε με τί μπαγλαμάδες έχω μπλέξει...

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.