ΠΕΡΙΜΕΝΩ...
Τώρα που έχασε ο ΠΑΟ κι από την Μπαρτσελόνα (3η σερί ήττα στον όμιλο σε ισάριθμα παιχνίδια) περιμένω αγωνιωδώς το πρωτοσέλιδο της Πράσινης. Θά 'χουμε τζέρτζελο ή το πάθημα έγινε μάθημα; Εδώ σε θέλω κάβουρα...
Τώρα που έχασε ο ΠΑΟ κι από την Μπαρτσελόνα (3η σερί ήττα στον όμιλο σε ισάριθμα παιχνίδια) περιμένω αγωνιωδώς το πρωτοσέλιδο της Πράσινης. Θά 'χουμε τζέρτζελο ή το πάθημα έγινε μάθημα; Εδώ σε θέλω κάβουρα...
Δεν υπάρχουν σχόλια