ΡΕΧΑΚΛΗΣ!!!
Κάποιες εφημερίδες τό 'χαν πρωτοσέλιδο "χτύπημα" (πιθανά λόγω έλλειψης επίκαιρης είδησης). Η ΕΠΟ -λένε- σκέπτεται να προτείνει στον Ρεχάγκελ ανανέωση συμβολαίου αφού τούτο λήγει το καλοκαίρι μετά το μουντιάλ. Πιλάβιε, εγώ ... μαζί σας! Δεν ξέρω αν ήρθε η ώρα για αλλαγή σελίδας. Πιστεύω όμως ακράδαντα πως το τέλος αυτής της σχέσης πρέπει να το δώσει ο γερμανός και μόνο αυτός. Κανείς δεν δικαιούται να πει "ντας ιστ γκενούχ κόουτς, γκοόυ χόουμ νάου". Μόνο ο ίδιος (ή η Μπεάτε τέλος πάντων). Πιλάβιε κερδίζεις πόντους συνεχώς.ΥΓ. Η φωτογραφική σύνθεση απεικονίζει τον τίτλο της ανάρτησης. Ο Ρεχάγκελ και ο Ηρακλής στην κινηματογραφική μεταφορά του με πρωταγωνιστή κάποιον κυβερνήτη κάποιας αμερικάνικης πολιτείας. Ναι αυτός που του έκανε την μεγάλη τιμή να τον επισκεφτεί ο Πανίκας (βλ. νομάρχης ή Ζορό).

Δεν υπάρχουν σχόλια