Ο ΠΑΟΚ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ!
Κι όμως δεν είναι ψέμα, ούτε ανέκδοτο. Με το επιβλητικό 3-0 μέσα στην Ξάνθη ο δικέφαλος του βορρά "έπιασε" κορυφή και περιμένει αραχτός (μα και κομματάκι αγχωμένος) τα αυριανά αποτελέσματα του ΠΑΟ (στην Νέα Σμύρνη) και του ΟΣΦΠ (εντός με Ατρόμητο).Το ματς στα πηγάδια δεν το είδα το σκορ όμως είναι εντυπωσιακό κι η νίκη επιβλητική. Χαίρομαι όταν κάποιος τολμά να ορθώσει ανάστημα στους δύο μόνιμους, δεν δείχνει (στην παρούσα φάση τουλάχιστον) να λυγίζει από το βάρος και να διαψεύδει κάποιες Κασσάνδρες σαν την αφεντιά μου.
Στα του ΟΑΚΑ, τί να πω και τί να γράψω. Περίμενα ένα θεαματικό ματς με δύο τεχνικές ομάδες που σκοράρουν. Είδα .... πως να το περιγράψω; Ποδόσφαιρο πάντως δεν ήταν. Ένα εκπληκτικό γκολ και τέρμα. Τέλος!!! Η ΑΕΚ να μην μπορεί ν' αλλάξει 2η πάσα κι οι Κρητικοί δεν έκαναν ούτε μία ευκαιρία! Ούτε μία!!! Μα καμία όμως! Θέλει προσπάθεια, δεν κάνω πλάκα. Το να καταφέρεις (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται) να μην βγάλεις ευκαιρία, ούτε από σπόντα βρε αδερφέ, σε ολάκερο 90λεπτο είναι ρεκόρ για Γκίνες.
Στα του ΟΑΚΑ, τί να πω και τί να γράψω. Περίμενα ένα θεαματικό ματς με δύο τεχνικές ομάδες που σκοράρουν. Είδα .... πως να το περιγράψω; Ποδόσφαιρο πάντως δεν ήταν. Ένα εκπληκτικό γκολ και τέρμα. Τέλος!!! Η ΑΕΚ να μην μπορεί ν' αλλάξει 2η πάσα κι οι Κρητικοί δεν έκαναν ούτε μία ευκαιρία! Ούτε μία!!! Μα καμία όμως! Θέλει προσπάθεια, δεν κάνω πλάκα. Το να καταφέρεις (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται) να μην βγάλεις ευκαιρία, ούτε από σπόντα βρε αδερφέ, σε ολάκερο 90λεπτο είναι ρεκόρ για Γκίνες.
Θα μου πεις : απ' τον Εργοτέλη είχες τις απαιτήσεις; Φυσικά όχι. Απλά απ' την ΑΕΚ δεν έχω -πλέον- προσδοκίες. Κάθομαι στο χαζοκούτι χωρίς να ξέρω τί θ' ακολουθήσει. Άλλη παγκόσμια πατέντα αυτή. Να μην επαναλαμβάνομαι, τά 'γραψα πριν τρεις εβδομάδες.Ομάδα χαμαιλέοντα έχετε ξαναδεί; Η ΑΕΚ είναι η μόνη ομάδα που προσαρμόζεται στο επίπεδο του αντιπάλου. Όλα (σχεδόν) τα ματς ντέρμπι. Παίζει με τον Θρασύβουλο; Βλέπεις δυο ισοδύναμες ομάδες. Παίζει με τον ΟΣΦΠ; Βλέπεις ντέρμπι. Παίζει με τον Πανθρακικό; Αν δεν ξέρεις δεν ξεχωρίζεις ποιος είναι η (θεωρητικά) μεγάλη ομάδα. Παίζει με την Μπενφίκα; Ισοδύναμες ομάδες... Άλλος για το ψυχιατρείο;
Τη χαρακτήρισα χαμαιλέοντα. ως προς την προσαρμογή στις συνθήκες του αγώνα και του αντιπάλου. Η διαφορά όμως είναι πως η μικρή σαύρα προσαρμόζει το χρώμα της στο περιβάλλον για το συμφέρον της. Στην ΑΕΚ συμβαίνει το αντίθετο.Δύο (μπορεί και τρεις) τελευταίες κουβέντες για να κλείσω τα του ΟΑΚΑ:
1) Ο Σκόκο "έφαγε" τόση κλοτσιά (μιλάμε για πολύ ξύλο) που οι ανασταλτικοί του Εργοτέλη θα πρέπει να παραπεμφθούν ... στην αθλητική δικαιοσύνη για δυσφήμιση αθλήματος.
2) Μεσιέ Καραγεωργίου σε άλλο γήπεδο ήσουνα; Από που κι ως που εδικαιούτο την νίκη η ομάδα σου; Χωρίς ευκαιρία; Ααααα, ξέχασα, δε σας δώσανε καμιά 50ριά πέναλτι...
3) Είναι ξεκάθαρο πλέον πως όταν ο Σκόκο έχει τα κέφια του η ΑΕΚ παίζει μπάλα. όταν "εξαφανίζεται" η ΑΕΚ συμπεριφέρεται ως ομαδούλα...
Στην Τρίπολη ,τέλος, είδα τον καλύτερο φετινό Ηρακλή. Μεγάλη εμφάνιση, επιβλητική νίκη. Θα ήθελα όμως να σταθώ στο ρεσιτάλ του Μιλάνο (μεγάλη παιχτούρα, αν δεν είχε τους δύο σοβαρούς τραυματισμούς θα έπαιζε σε μεγαλύτερη ομάδα) και του Κονέ τον οποίο παρακολουθώ χρόνια και κάποια στιγμή θ' αναφερθώ εκτενώς στην περίπτωσή του.

Βαρέθηκε και ο Σκοκο και λογικό είναι. Με τέτοιους συμπαίκτες απογοητεύτηκε ο χριστιανός. Έτσι και αλλιώς άμα συνεχίσει στην ΑΕΚΑΡΑ περισσότερο θα χαραμιστεί παρά θα βοηθήσει. Ματς της Ξάνθης δεν αντέχω να δω, έχει χρόνια να γίνει καλό ματς σε εκείνο το καταραμένο γήπεδο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομίζω ότι βαρέθηκε ο θεός. Θαρρώ πως από τότε που "έσκασε"
ΑπάντησηΔιαγραφήη ιστορία της μεταγραφής του (που δεν έγινε) είναι ακόμη πιο ορεξάτος
με μικρότερα "νεκρά" διαστήματα. Απλά χθες έφαγε (πάρα) πολύ κλωτσιά.
Κάθε φορά που ξεκινούσε σλάλομ ... πάρτον κάτω τον λεβέντη. Συμφωνώ πως σ' ΑΥΤΗΝ την ΑΕΚ χαραμίζεται!!!
ΥΓ. Για το γήπεδο στο πηγάδια έχεις απόλυτο δίκιο. Κατά ένα περίεργο λόγο πάντα το θεωρούσα αντιποδοσφαιρικό...
Για να καταλαβώ δλδ. Η χθεσινή ημέρα ήταν ότι πρέπει για να δεις θέαμα. Από οτι κατάλαβα γίνανε παιχνιδάρες χθες. Πάντως πολύ σωστό αυτό που λες για την ΑΕΚ και τον χαμαιλέοντα. Με όποιον και να παίζει ντέρμπι. Πάντως την ΑΕΚ την βλέπω να βρίσκει μια ταυτότητα. Σαν να εχει μπει σε καποιο καλουπι. Βέβαια το βαρόμετρο παραμένει ο Σκόκο. Τελικά θα φύγει αυτός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τον ΠΑΟΚ όσο λατρεύω να βλέπω την ομοιογένεια που έχει ως όμαδα, άλλο τόσο δεν μπορώ να τον βλέπω στο γήπεδο. Θα πρέπει να καταλάβουμε βέβαια ότι άλλο το αποτέλεσμα και άλλο το ποδόσφαιρο. Τεράστια διαφορά.
Υ.Γ. Αναμένω το άρθρο σου για τον Κονέ.
Παιχνιδάρες δεν θα πει τίποτε. Ευτυχώς που υπήρχε ο Κονέ και ο Μιλάνο κι είδα πέντε πράγματα της προκοπής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανάλυση του φαινομένου ΑΕΚ απαιτεί ψυχανάλυση. Το επιχείρησα κάνα δυο φορές επιδερμικά μα κάποια στιγμή
θα το κάνω εκτεταμένα. Για τον Σκόκο, νομίζω πως ναι, το καλοκαίρι θα φύγει. Για το δικό του καλό να πάει σε
καλύτερο πρωτάθλημα. Για το δικό μας, να μείνει εδώ.
ΥΓ.Ο Κονέ είναι από τις λίγες περιπτώσεις που δεν έχω ξεκαθαρίσει στο μυαλό μου αν είναι για μεγάλα πράγματα ή από εκείνα τα ταλέντα που εντυπωσιάζουν μικροί αλλά μεγαλώνοντας ... φωτοβολίδα...