ΜΠΡΑΒΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟ!!!
Έτσι τελείωνα το κείμενο της περασμένης εβδομάδας μετά το παιχνίδι στο ΟΑΚΑ. Σήμερα ο άθλος ολοκληρώθηκε. Θα προσπαθήσω ν' αποφύγω περιγραφή του παιχνιδιού. Ποιός ξεχώρισε, ποιός υστέρησε (υπάρχουν υστερήσαντες σε τέτοια νίκη;), πως πήγε το 1ο ημίχρονο, πως κύλησε το 2ο και τα σχετικά. Υπάρχει η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα site, οι (συν)bloggers που θ' αναφερθούν εκτενώς.
Δεν μπορώ όμως να μην σταθώ στην ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ απόδοση, ιδιαίτερα στο 1ο ημίχρονο, του Σωτήρη Νίνη. Το τεράστιο ταλέντο του σε πλήρη παρουσίαση. Και σε τί ματς παρακαλώ...Οι παλαιότεροι, όσοι βίωσαν τη δεκαετία το '80, αποκλείεται να μην "έσκασαν" ένα γλυκόπικρο χαμόγελο νοσταλγίας. Μην τους αδικείτε, Θυμήθηκαν τον Σαραβάκο!
Θαρρώ πως σήμερα ο μικρός ενηλικιώθηκε. Έγινε άνδρας. Δεν είναι πλέον το μεγάλο ταλέντο. Βγήκε απ' το "κλουβί". Έκανε το μεγάλο βήμα.

Η σημερινή ημερομηνία είναι καταλυτική. Είναι το μεταίχμιο. Ας την μνημονεύσουμε. Ίσως αποτελέσει τον εκτοξευτήρα που θα τον εκτινάξει στον ουρανό των αστεριών του ελληνικού ποδοσφαίρου. Γιατί όχι και του ευρωπαϊκού! Οι προοπτικές υπάρχουν...
ΥΓ.1 Αυτός ο Σισέ πότε θα πετύχει γκολ σε σοβαρό ματς; Γι αυτό ξόδεψαν τόσα μύρια οι πολυμέτοχοι; Για να βάζει γκολ σε κάτι ... Ρόμες και Τούμπες; Κρίμα τα λεφτά...ΥΓ.2 Αυτός ο πιτσιρικάς με το 7 στην πλάτη ... καλό ταλεντάκι δείχνει!!!
ΥΓ.3 Τεράστια η κλάση του Ζιλμπέρτο!
ΥΓ.4 Βρε Σιμάο ... μάρκαρε και λίγο!
ΥΓ.5 Εκπληκτικός Κατσούρ ειδικά στο 1ο ημίχρονο!
ΥΓ.6 Λέτο συνέχισε να τους ... ντριπλάρεις!!!
ΥΓ.7 Έξι γκολ σε ιταλική άμυνα; Σε ομάδα που ήταν επί 20 ματς αήττητη;
ΥΓ.8 Αυτό το ποσοστό για όσκαρ (στο σκοράρισμα) στην ευρώπη σε αντιδιαστολή με τις πολλές χαμένες ευκαιρίες στο πρωτάθλημα προβληματίζει κανέναν;
ΥΓ.9 Πέρυσι η Ίντερ, φέτος η Ρόμα (να μην θυμηθώ και την Γιούβε). Δηλαδή οι δύο καλύτερες ομάδες αυτή τη στιγμή στο ιταλικό πρωτάθλημα. Από 'δω και πέρα οι γείτονες θα ακούν ΠΑΟ και θα λένε "α πα πα, μακριά, καλύτερα η Μπάρτσα"...

Έξι γκολ σε ιταλική άμυνα. Νομίζω αυτό τα λέει όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τον Σισέ, ειλικρινά έλεος με τους δημοσιογράφους του κώλου. Τώρα δλδ ο Σισέ ξεμπούκωσε;
Μεγάλο παιχνίδι που ειλικρινά το χάρηκα. Σε τέτοια ματς δεν χωράνε οπαδικές προτιμήσεις.
"Τεράστια" πρόκριση!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλο παιχνίδι όντως.
Για την ακρίβεια και τα δύο.
Δέκα γκολ. δοκάρια, πέναλτι,
ευκαιρίες. Διαφήμιση ποδοσφαίρου!
Super Νίνης!!! Κι αυτός ο Σισέ
μόνο στα ... οικογενειακά διπλά
σκοράρει πια!
Εγώ να θυμηθώ τον δικό μας τον Απιθανόπουλο που το είχε διακρίνει με το κοφτερό του μάτι πως ο Σισέ ναι μεν υπήρξε μεγάλος παίκτης αλλά είναι σαπάκι και στα δυο του πόδια και σιγά τη μεταγραφή; Άντε, ας το θυμηθώ :-(
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα μεγάλο μπράβο στον Παναθηναϊκό.
Είχε πει μάλιστα πως αν αυτός είχε να διαθέσει 20 εκ. (όσο κόστισε ο Σισέ) θα κατακτούσε το τσου.λου.
ΑπάντησηΔιαγραφή