Header Ads

Header ADS

ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΠΕΝΑΛΤΙ

Το διάβασα στο blog του Animation και ... προσκύνησα. Όποιος το σκέφτηκε έχει γόνιμη φαντασία. Τί να πω υποκλίνομαι!!! Αυτά τα ωραία των φιλάθλων με τρελαίνουν. Τις καφρίλες δεν παλεύω.Για να μην μακρηγορώ, το σκηνικό έχει ως εξής:
Γήπεδο: Κλ. Βικελίδης.
Χρόνος: πριν την έναρξη του αγώνα ΑΡΗΣ-ΑΕΛ
Θέμα: ένας χρόνος δίχως πέναλτι (ο ΑΡΗΣ)
Παραγωγή: οι φίλαθλοι του ΑΡΗ
Σκηνοθέτης: άγνωστος (σε μένα), μεγάλο ταλέντο
Ηθοποιοί: τρεις πιτσιρικάδες
Προμηθευτής υλικού: το κοντινότερο (υποθέτω) ζαχαροπλαστείο
Υπόθεση: η ποδοσφαιρική ομάς του Άρεως έχοντας υποστεί ... πεναλτιακή στέρηση, καθώς συμπληρώθηκε ένας χρόνος από τότε που ο άρχων του αγώνα έδωκε την εσχάτην των ποινών εις το συμπαθές σωματείο, αποφάσισε να τιμήσει την επέτειον. Ως εκ τούτου, στο ξεκίνημα του σημερινού αγώνος τρεις πιτσιρικάδες εκατευθύνθησαν εις την μεγάλην περιοχήν και έκαμον αναπαράσταση πως σφυρίζεται ένα πέναλτι. Εις την κορύφωση του έργου ετοποθετήθηκε μίαν τούρταν ... άκρως ευρηματική και καλαίσθητον εις την άσπρην βούλα του κέντρου κι ο κόσμος εις τας εξέδρας εόρτασεν δεόντως!!! Και όλοι ευχήθηκαν: άντε και του χρόνου!!!

2 σχόλια:

  1. Αντέ βρε παιδιά και του χρόνου πάλι....Μ' αρέσει η περιγραφή σου :D!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η έμπνευση όμως ήταν δική σας! Εγώ απλά το προέκτεινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.