ΜΠΡΑΒΟ!!!
Πολλά συγχαρητήρια στον ΠΑΟ για την μεγάλη ανατροπή. Οφείλω να ομολογήσω πως δεν το περίμενα. Για την ακρίβεια περίμενα αυτή την εικόνα του αγώνα μέχρι και το 80ό λεπτό.
Τους ιταλούς να ελέγχουν αφήνοντας στον αντίπαλο την κατοχή, να δέχονται δύσκολα φάσεις και στις λιγοστές που δημιουργούν να σκοράρουν. Μία ταχύτητα πιο γρήγορη η Ρόμα, εξαιρετικά διαβασμένη και τακτική για σεμινάριο.Στον Σιμάο, σκυλί του πολέμου. Στον Σαλπιγγίδη, σκόραρε-δημιούργησε στο μικρό χρονικό διάστημα που αγωνίστηκε. Στον Σισέ, ο έρωτας και το χρήμα -λένε- δεν κρύβονται. Και η κλάση το ίδιο. Στον Λέτο και στον Κατσουράνη του 1ου ημιχρόνου. Οι μόνοι που προσπάθησαν δημιουργικά στο διάστημα που η Ρόμα δεν επέτρεπε πολλά-πολλά. Στον Χριστοδουλόπουλο για τ' όμορφο γκολ (και όχι μόνο).
Δύο κουβέντες για τον Νιόμπλια. Σήμερα ήταν δραστήριος. Του "βγήκαν" οι αλλαγές (οι δύο σκόραραν) και άλλαξε το σύστημα για να κυνηγήσει την ανατροπή. Το αρχικό 4-1-4-1 ήταν προφανές πως δεν ταίριαζε στο υλικό.Να θυμίσω πως το συγκεκριμένο σύστημα το εφάρμοσε η εθνική ισπανίας στο τελευταίο Euro και σήκωσε την κούπα και η ολυμπιακή ομάδα της αργεντινής στο Πεκίνο κι επίσης σήκωσε την κούπα. Με μια απαραίτητη διευκρίνηση : ο "ένας" μπροστά απ' την άμυνα και πίσω απ' τα χαφ ήταν ο (βραζιλιάνος) Σένα στην ισπανία και ο (πιθανότατα καλύτερος αμυντικός χαφ παγκοσμίως) Μα(σ)τσεράνο στην αργεντινή.
Συγχαρητήρια!!! Τέτοιες νίκες ''τυπώνονται'' στο συλλογικό υποσυνείδητο των ομάδων και δημιουργούν μύθους και θρύλους που μεταφέρονται από γενιά σε γενιά όπως τα αρχαία έπη...
Συγχαρητήρια!!! Τέτοιες νίκες ''τυπώνονται'' στο συλλογικό υποσυνείδητο των ομάδων και δημιουργούν μύθους και θρύλους που μεταφέρονται από γενιά σε γενιά όπως τα αρχαία έπη...


Δεν υπάρχουν σχόλια