ΟΦΘΑΛΜΟΣ ΑΝΤΙ ΟΦΘΑΛΜΟΥ;
Είχα γράψει ένα κείμενο με θέμα τον θόρυβο που προέκυψε απ' το (πασίγνωστο πλέον) εξώφυλλο του γερμανικού περιοδικού Focus. Πιστός στις θέσεις που κατέγραψα δεν μπορώ παρά να καταδικάσω την "απάντηση" της εφημερίδας ελεύθερος τύπος στο πρωτοσέλιδο της περασμένης Τρίτης :
Το εβραϊκό "οφθαλμός αντί οφθαλμού" είναι αντίθετο στην ελληνική κοσμοθέαση και ρίχνει (κι άλλο) το επίπεδο της -όποιας- αντιπαράθεσης. Απαντάς στο λάθος με λάθος. Στο ατόπημα με ατόπημα. Κάνεις αυτό που διαμαρτύρεσαι πως σου κάνουν. Και "κοκορεύεσαι" κιόλας στο σημερινό σου φύλλο :
Η τέχνη, ο πολιτισμός του κάθε λαού είναι ιερός. Και γι αυτό σεβαστός. Όταν αμαυρώνεις τ' αγάλματα είσαι συμπλεγματικός και βάρβαρος. (Να σας θυμίσω τί ήταν οι κάφροι;) Όχι μόνο χάνεις το δίκιο σου αλλά ευτελίζεις κι αυτό που υποτίθεται πως υπερασπίζεσαι. Στείρος λαϊκισμός για ευρεία κατανάλωση και πωλήσεις φύλλων...

Δεν υπάρχουν σχόλια