ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ...
Είδαμε την εικόνα του σαββατοκύριακου με τα γήπεδα-λίμνες και τις απεγνωσμένες προσπάθειες των ποδοσφαιριστών να παίξουν μπάλα κι όχι "περνά-περνά η μέλισσα" και "φτου ξελευτερία για όλους". Μάταιος κόπος.Το ίδιο συνέβη και στα (χθεσινά πλέον) ματς του κυπέλλου. Το ένα στην Ξάνθη θύμιζε αγώνα πόλο, το άλλο στην Καβάλα ... tomorrow the rest! Προσπαθώ να φαντασθώ το σοκ των ξένων ποδοσφαιριστών. Ιδιαίτερα των "φρέσκων".
Στις προηγμένες χώρες, ειδικά τις βόρειες, δεν αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα (σ' αυτό τον βαθμό τουλάχιστον) παρότι βρέχει πολύ - μα πάρα πολύ - περισσότερο. Τώρα θα μου πεις, και με το δίκιο σου δηλαδή, εδώ έχουμε προβλήματα επιβίωσης ως χώρα τις αθλητικές υποδομές θα κοιτάξουμε; ΝΑΙ!!!
Ναι, μ' αυτή την άρπα-κόλα νοοτροπία φθάσαμε ως εδώ. Γιατί δίναμε κονδύλια για έργα σε ανώνυμες εταιρίες, τα οποία όχι μόνο δεν έπρεπε νε δώσουμε αλλά δεν ελέγξαμε που πήγαν τα λεφτά. Αν τουλάχιστον έπιασαν τόπο. Μ' αυτή την άψε-σβήσε νοοτροπία καταστήκαμε ανίκανοι να παράξουμε οτιδήποτε. Οτιδήποτε...

Δεν υπάρχουν σχόλια