ΠΕΡΙ ΒΑΛΝΕΡ...
Βλέποντας τον Κυριακάτικο αγώνα στο Αλκαζάρ και τον νεοαποκτηθέντα Cousin (άλλοι τον λένε Κουζέν άλλοι Κουζάν) Θυμήθηκα την -προ διετίας - περίπτωσή του. Ανήκε στους Rangers, έχει δοθεί δανεικός για κάνα μήνα (εκτός μεταγραφικής περιόδου - εκεί επιτρέπεται) σε ομάδα κατώτερης κατηγορίας είχε επιστρέψει και οι σκωτσέζοι έψαχναν αγοραστή στην περίοδο του Ιανουαρίου.
Ενδιαφέρθηκε η Fulham. Τα βρήκαν, υπέγραψαν τα σχετικά συμβόλαια κι απέμεναν τα τυπικά για την ολοκλήρωση της μεταγραφής. Επικύρωση συμβολαίου, δελτίο, κάρτα. Η αγγλική ποδοσφαιρική ομοσπονδία παίρνοντας τα σχετικά έγγραφα απ' την αντίστοιχη σκωτσέζικη είδε ότι είχε αγωνιστεί ήδη σε δύο ομάδες κι η Fulham θα ήταν η 3η στην ίδια σεζόν. Κάτι που απαγορεύεται.Όμως το θέμα δεν ήταν τόσο απλό. Το μικρό, εκτός μεταγραφικής περιόδου, διάστημα του δανεισμού του δεν αναγνωρίζεται στην ευρώπη ως μεταγραφή. Ήταν για εσωτερική (δηλ. σκωτσέζικη) κατανάλωση μόνο. Άρα; Έχει ή δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στην premier; Η Fulham θα είναι ουσιαστικά η 3η ομάδα του στη σεζόν. Τυπικά όμως;
Για κάτσε, σου λέει ο λόρδος/πρόεδρος, εγώ θα βγάλω το φίδι απ' την τρύπα; Κυρία FIFA για come in της λέει. Δικό σου θέμα. Yes or no? 8 ημέρες μετά το αίτημα (29 Ιανουαρίου 2008) ήρθε η απάντηση. No!!! πιο μεγάλο κι απ' αυτό του Μεταξά. Η μεταγραφή ματαιώθηκε. Ο Cousin παρέμεινε στους Rangers για οκτώ μήνες ακόμη. (1η Σεπτεμβρίου 2008 αποκτήθηκε απ' την Hull.)
Σας θυμίζει τίποτε η ιστοριούλα; Την ίδια μεταγραφική περίοδο η Καλαμαριά απέκτησε τον Βάλνερ. Ίδια περίπτωση ακριβώς. Διαφορετική κατάληξη. Πιθανότατα γιατί η ομοσπονδία της αγγλίας ενδιαφέρεται για το καλό του ποδοσφαίρου, για το σωστό και το δίκαιο. Σε αντίθεση με την τότε ηγεσία της δικιάς μας, η οποία είχε μάλλον άλλες προτεραιότητες...

Δεν υπάρχουν σχόλια