ΟΣΦΠ-ΜΠΟΡΝΤΟ 0-1
Χωρίς διάθεση να μακρηγορήσω (δεν το επιτρέπει και η ώρα εξάλλου) έχω να πω ότι ο Ολυμπιακός δεν ήταν κακός. Για τα δεδομένα του παιχνιδιού, του επιπέδου της διοργάνωσης αλλά και της φετινής αγωνιστικής του εικόνας δεν ήταν ούτε μέτριος. Ήταν -minimum- καλός.
Λίγο περισσότερο φοβισμένος απ' όσο πρέπει αν κι όχι αδικαιολόγητα. Δεν πιστεύω πως υπερτίμησε τον αντίπαλο. Είναι αδύνατο να μην γνωρίζανε ότι η Μπορντό περνά (εδώ κι ενάμιση μήνα) περίοδο κάμψης και πως δεν είναι η ίδια ομάδα που έκανε "παπάδες" στη φάση των ομίλων το φθινόπωρο.
Λίγο περισσότερο φοβισμένος απ' όσο πρέπει αν κι όχι αδικαιολόγητα. Δεν πιστεύω πως υπερτίμησε τον αντίπαλο. Είναι αδύνατο να μην γνωρίζανε ότι η Μπορντό περνά (εδώ κι ενάμιση μήνα) περίοδο κάμψης και πως δεν είναι η ίδια ομάδα που έκανε "παπάδες" στη φάση των ομίλων το φθινόπωρο.
Θαρρώ πως η φοβία του είναι απόρροια της κακής -εντός συνόρων- εικόνας της ομάδας. Οι παίκτες δεν έχουν εμπιστοσύνη στις δυνάμεις τους και κατ' επέκταση στα πόδια τους. Το οξύμωρο δε, είναι πως τις περισσότερες ευκαιρίες οι ερυθρόλευκοι τις έκαναν στο φινάλε εκεί όπου στο ελληνικό πρωτάθλημα έχουν ... παραδώσει πνεύμα μετά το 60ό λεπτό.
Σε επίπεδο τακτικής η Μπορντό ήταν εμφανώς καλύτερη. Ο Ολυμπιακός στηρίχθηκε περισσότερο στο πάθος των παικτών και σε ατομικές εξάρσεις. Τί 4-3-3, τί 4-4-2. Ήταν άναρχος μα δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό από ομάδα που έχει ήδη αλλάξει 3-4 προπονητές κι είναι ακόμη Φλεβάρης.Σε ατομικό επίπεδο δεν υπήρξαν ιδιαίτερα υστερήσαντες. Ορισμένοι μάλιστα (βλ. Μαρέσκα) έδειξαν καλύτερο πρόσωπο απ' αυτό που δείχνουν κάθε Κυριακή στα εγχώρια. Κάποιοι καταβλήθηκαν από την κόπωση (πχ. Στολτίδης, Μαρέσκα). Συμπαγής η αμυντική διάταξη με κυρίαρχα τα δύο στόπερ αλλά και τον Λεντέσμα.
Ξεχώρισε ο Λούα Λούα. Σε τέτοιου είδους παιχνίδια είναι "μανούλα". Τα δύσκολα με τον Λούα αρχίζουν όταν του ζητήσεις προσήλωση σε πλάνο, τακτική, "κράτα τη θέση σου" και τα σχετικά. Έκανε ότι ήθελε (και όπου ήθελε). Δημιούργησε πολλούς κινδύνους. Όμοια άναρχος (σε μικρότερο βαθμό) αλλά λιγότερο αποτελεσματικός ο Ντάτολο.
Εν κατακλείδι η Μπορντό εδραίωσε τον τίτλο του φαβορί που είχε εξ' αρχής μα ο Ολυμπιακός δεν απώλεσε τις ελπίδες του. Απλά τις περιόρισε. Κρίμα γιατί φέτος του δόθηκε η χρυσή ευκαιρία να κάνει και να δείξει πράγματα στην ευρώπη.
Ξεχώρισε ο Λούα Λούα. Σε τέτοιου είδους παιχνίδια είναι "μανούλα". Τα δύσκολα με τον Λούα αρχίζουν όταν του ζητήσεις προσήλωση σε πλάνο, τακτική, "κράτα τη θέση σου" και τα σχετικά. Έκανε ότι ήθελε (και όπου ήθελε). Δημιούργησε πολλούς κινδύνους. Όμοια άναρχος (σε μικρότερο βαθμό) αλλά λιγότερο αποτελεσματικός ο Ντάτολο.Εν κατακλείδι η Μπορντό εδραίωσε τον τίτλο του φαβορί που είχε εξ' αρχής μα ο Ολυμπιακός δεν απώλεσε τις ελπίδες του. Απλά τις περιόρισε. Κρίμα γιατί φέτος του δόθηκε η χρυσή ευκαιρία να κάνει και να δείξει πράγματα στην ευρώπη.
Οι κληρώσεις (από τα προκριματικά, τον όμιλο μέχρι και τώρα τους "16") ούτε από παραγγελία δεν θα μπορούσαν να προκύψουν τόσο ευνοϊκές κληρώσεις και ως προς τη δυναμική των αντιπάλων και ως προς το πρόγραμμα.ΥΓ.1 Η Μπορντό είναι μία ομάδα που δημιουργείται ακόμη. Δεν είναι έτοιμη για μεγάλα πράγματα. Πιθανότατα να γίνει στο μέλλον. Τον τίτλο του φαβορί όμως στην παρούσα φάση δεν τον "σηκώνει". Προσέξτε πανικό στην άμυνα όταν πίεζε ο Ολυμπιακός.
ΥΓ.2 Κόντρα σ' όλους αυτούς τους ... ελληναράδες πιστεύω πως ορθά ακυρώθηκε το γκολ του Μαρέσκα. Αν το φάουλ του Ντάρμπισιρ είχε γίνει σ' ένα άλλο παιχνίδι Ch.L. δεν θα το σχολιάζαμε καθόλου το σφύριγμα.
ΥΓ.3 Φάσεις και (το) γκολ εδώ.

Ξεκίνησες λέγοντας ότι ο Ολυμπιακός δεν ήταν κακός. Επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Εμένα μου φανηκε κακός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μπορντό μου έδωσε την εντύπωση ότι λειτούργησε στο ρελαντί και πήρα αυτό που ήθελε. Δεν έχασε, πέτυχε εκτος έδρας γκολ και αντίο.
Καλό βράδυ!
Δεν ήταν κακός τηρουμένων των αναλογιών και των συνθηκών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ για να ακριβολογήσω δεν τον περίμενα καλύτερο.
Η Μπορντό λειτούργησε σαν φαβορί (αν και στιγμές την έπιανε
τρικυμία λόγω απειρίας και άγχους) κι έβαλε θεμέλια πρόκρισης.
Καλό βράδυ και σε σένα φίλτατε...