
Ανήκεις στην Νάπολη, την ιδιαίτερη συμπάθεια του Ντιεγκίτο, δεν πολυπαίζεις και ψάχνεις ομάδα που θα σου δώσει περισσότερο χρόνο συμμετοχής για να προλάβεις το μουντιάλ. Όμορφα. Κι ήρθες ελλάδα; Γιατί; Ποιος σ' έπεισε πως μέσω του πρωταθλήματός μας θα διατηρήσεις τη θέση σου στην εθνική Μαραντόνα; Τό 'ψαξες; Και δεν έμαθες; Δεν έμαθες πως ολάκερος Ρίμπο παρότι "σκίστηκε" δεν πήγε στο προηγούμενο μουντιάλ; Πως ο Γκαλέτι με δύο σούπερ χρονιές δεν (ξανα)κλήθηκε; Πως ο Ντουντού έχασε τη θέση του; Πως ο Λεντέσμα όσο παίζει εδώ δεν καλείται μα μόλις επιστρέφει αργεντινή υπολογίζεται; Αν ήθελες να διεκδικήσεις θέση στο μουντιάλ έπρεπε ή να συνεχίσεις σε ομάδα ιταλίας / ισπανίας ή να επέστρεφες μέχρι το καλοκαίρι στο αργεντίνικο πρωτάθλημα. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά πιθανότατα την πάτησες αδερφέ...
Δεν υπάρχουν σχόλια