ΩΔΗ ΣΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ
Τώρα που ο Κυργιάκος "πήρε τα πάνω του" στην Liverpool θά 'θελα να πω δυο κουβέντες. Ίσως και τρεις. Φεύγει ένας ποδοσφαιριστής στα τέλη Αυγούστου από ελληνική ομάδα (μ' ότι αυτό συνεπάγεται) για να πάει σε μία απ' τις μεγαλύτερες ομάδες παγκοσμίως και στο καλύτερο πρωτάθλημα της υφηλίου με τους εξοντωτικούς ρυθμούς. Χωρίς κατάλληλη προετοιμασία (ίσια κι όμοια η ΑΕΚ κι η Liverpool;) για ν' αντεπεξέλθει, χωρίς χρόνο προσαρμογής βουτά απευθείας στα βαθιά καθώς η αγγλική ομάδα έχει ξεμείνει από στόπερ.Η ποδοσφαιρική λογική λέει πως θα ζοριστεί υπερβολικά. Εκτός ρυθμού και συνοχής ομάδας θα κάνει γκέλες, θα "χάσει" τα πατήματά του, θα, θα, θα... Σ' εκείνο το σημείο βρήκαν την ευκαιρία οι νεοελληναράδες να εξωτερικεύσουν όλα τα συμπλέγματά τους. Μην δούνε κανένα να θέλει να προκόψει...
"Σιγά τον παίκτη", "για την ελλάδα καλός είναι", "έλα μωρέ με τον άμπαλο", "ψώνισε από σβέρκο η Λίβερπουλ" και τα συναφή. Όχι μόνο από φιλάθλους / προπονητές της εξέδρας μα κι από δημοσιογράφους. Τώρα που γύρισε ο τροχός ... σιγή ιχθύος. Μέχρι να περάσει περίοδο ντεφορμαρίσματος ο Κυργιάκος.
Και ποιοι μιλάνε; ΑΕΚτζήδες (αν κι εκεί είναι μικρό το ποσοστό) που παίζουν με Ζεράλντο ή Άρτσε ή Γιάχιτς στο κέντρο άμυνας, οι Παναθηναϊκοί που έχουν να δουν σοβαρό στόπερ στην ομάδα τους από τότε που έπαιζε ο Κυργιάκος (τέτοιον ψάχνουν με διαφορετικό όνομα) κι οι Ολυμπιακοί που έδωσαν λιγότερα απ' τα μισά λεφτά (απ' όσα η Λίβερπουλ στην ΑΕΚ) για τον Μέλμπεργκ, για να μην τους θυμίσω πως "λούστηκαν" 10 χρόνια τον βουλευτή του ΛΑΟΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια