
Τον Ολυμπιακό ζήλεψε η ΑΕΚ και το -7. Όχι όμως σε βαθμούς (αν ήταν μόνο -7 θα άνοιγαν σαμπάνιες) αλλά σε αριθμό παικτών. Μείωση του ρόστερ δηλαδή γιατί ο δικέφαλος έχει τόσους πολλούς παικταράδες που του περισσεύουν. Επτά ποδοσφαιριστές ενημερώθηκαν σήμερα πως δεν υπολογίζονται για το υπόλοιπο της σεζόν και καλό θα 'ναι να του δίνουν είτε ως δανεικοί (Παυλής, Ρίκκα, Γιαχάγια, Ιορντάκε), είτε ως ελεύθεροι (Χουάν Φραν, Άρτσε, μαύρος πάνθηρας) για να γλιτώσουμε κάνα φράγκο. Να υποθέσω πως την επιλογή την έκανε ο πρίγκηπας. Να ρωτήσω; Έχει καλύτερο αμυντικό χαφ απ' τον Ρίκκα; Είναι ο Μάκος καλύτερος του Γιαχάγια; Κι άιντε να δεχθώ πως οι τρεις είναι μικροί θ' αποκτήσουν εμπειρίες και θα γυρίσουν βελτιωμένοι. Αλλά αν δεν μπορεί η φετινή ΑΕΚ που έμεινε πολύ νωρίς εκτός στόχων να δώσει χρόνο συμμετοχής στα ταλέντα της να χτίσει πάνω τους δεν θα μπορέσει ποτέ. Και γιατί παρακαλώ; Για να παίζει ο Χέρσι, ο Μάκος, ο Λεονάρντο, ο Γιάχιτς; Τα συγχαρητήριά μου...
Δεν υπάρχουν σχόλια