ΠΑΟΚ: Training Report 01/03/2013
Όπως μετά από κάθε αγώνα, έτσι και σήμερα, όσοι αγωνίστηκαν βασικοί στον χθεσινό αγώνα Κυπέλλου, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Λίγο τρέξιμο στο γήπεδο, θεραπείες με μασάζ, σάουνα και υδρομασάζ ήταν το πρόγραμμά τους. Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές, ακολούθησαν ένα πρόγραμμα τεχνικής, φυσικής κατάστασης, ενώ η προπόνηση τελείωσε με διπλό 7 εναντίον 7 στο μισό γήπεδο.
Ο Sekou Oliseh ακολούθησε το ομαδικό πρόγραμμα προθέρμανσης και συνέχισε με ατομικό πρόγραμμα φυσικής κατάστασης και ενδυνάμωσης, προκειμένου να μπει στον κανονικό ρυθμό των προπονήσεων από τις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Μόνος του γυμνάστηκε και ο Κώστας Σταφυλίδης, ενώ Κατσικάς και Γεωργιάδης συνέχισαν με πρόγραμμα θερα- πείας.
Ειδικό "μενού" και συγκεκριμένες διατροφικές οδηγίες για την καλύτερη δυνατή αποκα- τάσταση δόθηκαν στους ποδοσφαιριστές, δεδομένου ότι διανύουν ένα ιδιαίτερα επιβαρυντικό για τον οργανισμό τους διάστημα με συνεχόμενους αγώνες. Η αυριανή προπόνηση θα διεξαχθεί στις 16:00 στην Τούμπα.
Ειδικό "μενού" και συγκεκριμένες διατροφικές οδηγίες για την καλύτερη δυνατή αποκα- τάσταση δόθηκαν στους ποδοσφαιριστές, δεδομένου ότι διανύουν ένα ιδιαίτερα επιβαρυντικό για τον οργανισμό τους διάστημα με συνεχόμενους αγώνες. Η αυριανή προπόνηση θα διεξαχθεί στις 16:00 στην Τούμπα.


Δεν υπάρχουν σχόλια